רשת בינלאומית

רוח החברה

רוח החברה

 לתת לדורות הצעירים כלים כך שיוכלו לבנות את עתידם בתחום המלונאות והתיירות הבנינלאומית.

ענף התיירות צועד קדימה מזה 20 שנה. למרות המשברים הכלכליים, הפוליטיים והחברתיים, הוא נותר על כנו כערך בטוח לטווח ארוך.

לראייה, הנה התחזיות ארוכות-הטווח של ארגון התיירות העולמי:

  • מספר התיירים בעולם יגדל ב-3.3% בשנה בין השנים 2010 ל-2030, ויגיע ל- 1.8 מיליארד תיירים בשנת 2030;
  • בין 2010 ו-2030, הצפי הוא שמספר הכניסות ליעדים שבמדינות השווקים המתעוררים, יגדל במהירות כפולה (4.4% לשנה) מאשר במשקים מפותחים (2.2% לשנה);
  • פלח השוק בו מחזיקים השווקים המתעוררים גדל מ-30 ל-47% בין השנים 1980 ל-2012, וצפוי להגיע ל-57% עד שנת 2030, היינו למעלה ממיליארד כניסות למטרת תיירות בינלאומית.

כתוצאה מכך, קבוצות בתי מלון בינלאומיים ממשיכים להתרבות בכל העולם.

על מנת להוביל את הצמיחה הבינלאומית שלהם, רשתות בתי מלון זקוקים לעובדים ולמנהלים בכירים, המסוגלים לעבוד ולנהל צוות המורכב מתרבויות שונות. הם מחפשים בוגרים צעירים, אשר לא רק רכשו את הידע מבית ספר למנהל עסקים גדול, אלה גם את הידע ואת המומחיות של תורת האירוח.

בקנה מידה עולמי, ניתן להבחין בשני סוגים ברורים של ניהול בקבוצות המלונאות:

  • ניהול אירופי. סגנון זה התגבש במהלך מאתיים שנות ההיסטוריה של המלונאות. הוא מתבסס על איכות השירות ושביעות הרצון של הלקוח. מובאים בו בחשבון כל ההיבטים התרבותיים של הלקוח, של המדינה בה שוכן המלון ושל עובדיו...
  • ניהול אנגלו-סכסוני. סגנון חדש בהרבה, הוא מתנהל על פי התוצאות הפיננסיות ומעלה לראש סדר העדיפויות את הנהלים לפיהם אמורים העובדים לפעול.

ואטל בחרה ללמד ניהול מלונות בדרך האירופית ולהעביר הלאה את אמנות האירוח בסגנון הצרפתי, הידועה ברחבי העולם כחותם של איכות, של טעם טוב ושל מצוינות.

 

 

מטרתה של ואטל: הצלחת תלמידיה

 

  • פיתוח מיומנויותיהם;
  • מתן אמצעים להגשמת שאיפותיהם המקצועיות;
  • הענקת השכלה העונה לציפיות של העולם המקצועי.

לפיכך, כל תכני הלימוד של בתי הספר ואטל בנויים להשגת מטרות אלו. רוחה של חברת ואטל, הקניית ערכים לכל החיים.

מדובר בחמישה עקרונות יסוד:

 

  • קשירת קשר הדוק בין התלמידים לבין בית הספר של ואטל בו הם לומדים, כאשר בית הספר מתחייב לספק להם את האמצעים להצלחה בפעילויותיהם המקצועיות בעתיד.
  • יצירת דינמיקה של רכישת ידע, אשר תאפשר לתלמידים:

o      לספק ידע תאורטי באופן הדרגתי, על מנת שיוכלו ליישם אותו לעשות בו שימוש במהלך ההתמחויות.

o      להיות מסוגלים ליצור פרויקטים מקצועיים משלהם.

  • להעביר ידע כאשר מכניס את הסטודנטים ללב המציאות המקצועית, מה שיאפשר להם להכיר המטלות שיהיה עליהם לבצע בהמשך הדרך.
  • להקנות להם את הערכים הספיציפיים לתחום המלנאות כגון קוד הלבוש, צורת ההתבטאות, גישה מכבדת של מארח, כבוד לאחר, ידע וגישה פתוחה לכל סוגי התרבויות.
  • ליצור את התנאים להיווצרותם של יחסים הדוקים, חיוביים וארוכי טווח עם אנשי מקצוע בתחום התיירות והמלונאות, באמצעות מפגשים, השתתפות בפגישות שונות ושילוב ברשת הדינמית המונה 29,000 בוגרי ואטל.

 

מורים העובדים באופן סינרגטי

צוותי ההוראה בקבוצת ואטל מורכבים הן מפרופסורים יוצאי העולם האקדמי, והן מבעלי מקצוע המוכרים בתחומם.

כולם מעבירים את ידיעותיהם, את הידע המעשי שלהם ואת הלהט שלהם. המורים ממשיכים להתעדכן בטכניקות ההוראה החדשות, ובטכניקות המקצועיות. הודות לשיטותיהם האינטראקטיביות, המבוססות על המציאות בבית העסק, הם נותנים בידי התלמידים את הכלים שיאפשרו להם לפתח את יכולות הניתוח שלהם, לרכוש את המיומנויות הנדרשות ע"י דרג ההנהלה בענף המלונאות והתיירות, ולתרגל ניהול בתנאי אמת.

צור קשר עם ואטל
VATEL TEL AVIV
Michael SEBBAN
טל. +972 (3) 60 06 687
ירידי ימי פתוחים לבית ספר   מצא את תכנית ההכשרה המתאימה לך

בשלושה צעדים
כמה קליקים יספיקו!

מרקו פולו
תלמידים - היפתחו כלפי העולם הגדול

למידע נוסף
התמחות בתואר שני
מנהל במלונאות הבינלאומית

למידע נוסף